<

NUUUU!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag laggt upp en status i Facebook och om 20 gillade så skulle jag skriva om dem men det blev tyvär inte 20 så nu ska jag skriva om dem
Noor sami
Noor Sami
En under bar tjej som jag har känt länge vi brukar alltid leka med varrandr vara med varrandr noor i <3 u
Siham ramadan
Siham Ramadan
Min under bara barndommsvän har kännt henne sen jag var 6 år och hon är en lugn,fin rolig tjej
habbibti jag elskareej.

Rajaa Sora Al-jawaheri

Rajaa Sora Al-jawaheri
min under bara hayati har kännt henne i snart 9år vi träffades genom brååk hahahhahhah minnen som får ej glömmas men iallafall den här syrran är min och ingen får ta henn ok hon brukar sova över och jag sover över henne  hone den mest underbaraste tjej jag nånsin HAR KÄNNT ÄLSKAREEEEEEEEEEEEEEEEJ HAYATI OJ HONE SJUUUUKT SNYGG SÖÖT MAAAASHHHALLAH
Iman rasool
Iman Rasool
Iman rasool ee noors syrra och hon är oxå den mest sötaste peronen jag har sett vi har spelat badmington polis och tjuv kull och olika saker ååå härliga tider då det är sommar kommer du ihåg när jag komm hemm till dig den där slimmet??
//HaYdEn

Kommentarer
Postat av: sandra

Var med och tävla på min veckans blogg

http://sandrooshh.blogg.se/2012/january/veckansblogg.html#comment

2012-01-04 @ 00:45:58
URL: http://sandrooshh.blogg.se/
Postat av: Siham

Vem e du har jag ens gillat din status ??????? Jag vill ha ett namn.

2012-01-13 @ 10:41:32
Postat av: Mariam

hallå siham de jag gmn de e mariam din barndomsvän men min kompis skrev för jag kunnde inte o hon heter hayden :)

2012-01-23 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0